Το Digital Marketing προσφέρει λύσεις για εταιρείες που δραστηριοποιούνται σε επίπεδο B2B (Business to Business). Ακόμα κι αν ο τομέας σας είναι εξαιρετικά εξειδικευμένος, δεν πρέπει να ξεχνάτε το εξής: απευθύνεστε σε ανθρώπους (ο άνθρωπος που θα επιλέξει την B2B υπηρεσία ή το προϊόν χονδρικής) και αυτοί οι άνθρωποι είναι online.
Το θέμα λοιπόν είναι πως θα στοχεύσουμε το εξειδικευμένο κοινό που μας ενδιαφέρει αποφεύγοντας σπατάλες που προέρχονται από το ευρύ κοινό που ενδιαφέρεται για τη λιανική ή αδιαφορεί για το προϊόν μας και αναζητά κάτι άλλο με το οποίο εμείς ταυτιζόμαστε.
Το Digital Marketing είναι αποδοτικό γιατί προσφέρει μοναδικά εργαλεία στόχευσης αρκεί να γνωρίζουμε πως να τα αξιοποιήσουμε. Ακόμα και πλατφόρμες που απευθύνονται στο ευρύ κοινό όπως το Facebook έχουν επιλογές στόχευσης που θα εξυπηρετούσαν και την πιο δύσκολη B2B απαίτηση. Παρακάτω έχουμε συγκεντρώσει 5 επιλογές που δίνουν τις αντίστοιχες λύσεις. Φυσικά στην κάθε περίπτωση οφείλουμε να μελετήσουμε τη στόχευση και να εξετάσουμε τις λύσεις που δίνει η κάθε πλατφόρμα ώστε να επιτύχουμε το αποτέλεσμα.
Διαφήμιση Facebook με επιλογές συμπεριφοράς: Το Facebook είναι το δημοφιλέστερο κοινωνικό δίκτυο ενώ έχει μια σύνθετη διαφημιστική πλατφόρμα που μας δίνει πολλαπλές επιλογές για να στοχεύσουμε τους χρήστες με βάση τη συμπεριφορά τους ή την επίσκεψή τους στη σελίδα μας. Αν γνωρίζουμε καλά το κοινό που στοχεύουμε μπορούμε να το εντοπίσουμε με βάση τα ενδιαφέροντά του ή συγκεκριμένες κινήσεις του σε ένα συγκεκριμένο γεωγραφικό πλαίσιο. Το Facebook δίνει όλο και περισσότερες επιλογές ενώ η δυνατότητα να πληρώνουμε με την εμφάνιση μπορεί, υπό προϋποθέσεις, να μας φέρει ένα στοχευμένο κοινό με ελάχιστο κόστος.
Στοχευμένη Διαφήμιση σε Twitter Λογαριασμούς: Το Twitter μας δίνει τη δυνατότητα να στοχεύσουμε διαφημιστικά τους λογαριασμούς ανταγωνιστών οπότε μπορούμε να αξιοποιήσουμε εύκολα την οργανική ανάπτυξη των λογαριασμών των ανταγωνιστικών επιχειρήσεων.
Διαφήμιση LinkedIn και εξειδικευμένες επιλογές στόχευσης: Η διαφήμιση στο LinkedIn σήμερα στη χώρα μας δεν υποστηρίζει τα Ελληνικά όμως ήδη πολλές και μεγάλες επιχειρήσεις αξιοποιούν την διαφημιστική πλατφόρμα. Πρόσφατα τρέξαμε διαφήμιση για λογαριασμό Ελληνικής εταιρείας μετεκπαίδευσης πιλότων που στόχευε υψηλόβαθμες θέσεις σε αεροπορικές εταιρείες στην Ασία. Με ποιο άλλο μέσο θα μπορούσαμε να φτάσουμε στο κοινό μας; Με το LinkedIn και τη διαφημιστική του πλατφόρμα, αν γνωρίζουμε τη θέση εργασίας ή τον κλάδο του κοινού μας μπορούμε να το στοχεύσουμε ενώ είναι δυνατή και η στόχευση συγκεκριμένων θέσεων σε συγκεκριμένες εταιρείες σε συγκεκριμένες χώρες.
Διαφήμιση σε στοχευμένα βίντεο στο YouTube: Το YouTube είναι η μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης στον κόσμο μετά τη Google, είναι επίσης η μεγαλύτερη πλατφόρμα βίντεο στον κόσμο και φυσικά είναι το site που αναζητούν εξειδικευμένες γνώσεις on video οι χρήστες στο ίντερνετ. Από την πλευρά του διαφημιζόμενου έχουμε τη δυνατότητα να στοχεύσουμε τη διαφήμισή μας σε βίντεο how-to, εταιρικά, ανταγωνιστών και να προσεγγίσουμε ένα κοινό που ψάχνει εξειδικευμένες πληροφορίες.
Διαφήμιση Adwords σε συγκεκριμένες λέξεις & site: Το Google Adwords μας δίνει τη δυνατότητα να στοχεύσουμε συγκεκριμένες λέξεις που αναζητούν οι χρήστες στο διαδίκτυο. Στοχεύοντας ακριβώς τις λέξεις που μας ενδιαφέρουν και αποφεύγοντας παγίδες γενικής στόχευσης έχουμε πρόσβαση ακριβώς στο κοινό που τις αναζητά. Παράλληλα έχουμε τη δυνατότητα να στοχεύσουμε συγκεκριμένες εξειδικευμένες ιστοσελίδες σε περίπτωση που αυτές ανήκουν στο δίκτυο συνεργατών της Google.