Εταιρική Ταυτότητα
Τι είναι
το Branding !
Το brand σας είναι η εικόνα σας προς ολόκληρο τον κόσμο και αυτή η εικόνα θα πρέπει να είναι όχι μόνο «Όμορφη», αλλά και «Ιδιαίτερη».
Αποτελεί τον πρώτο και ίσως τον πιο σημαντικό τρόπο με τον οποίο το κοινό σας θα συνδεθεί με την επιχείρησή σας, γι’ αυτό και κάθε στοιχείο του πρέπει να αντικατοπτρίζει την προσωπικότητα και το όραμά σας με απόλυτη σαφήνεια. Ένα ισχυρό brand δεν είναι απλώς μια σειρά από οπτικά ερεθίσματα, αλλά μια στρατηγική αφήγηση που επικοινωνεί το ποιοι είστε και τι προσφέρετε στον κόσμο.
Η AdMaster μπορεί να αναλάβει εξ ολοκλήρου το στρατηγικό branding ή re-branding της εταιρείας σας και να «παραδώσει» με επιτυχία ένα μοναδικό και ελκυστικό brand που θα κερδίσει τις εντυπώσεις και θα ενισχύσει την επιχείρησή σας.
Απελευθερωστε την δυναμη του Brand
Διαμορφώστε
μια μοναδική Eταιρική Tαυτότητα που κάνει το Brand σας Σύγχρονο και Διαχρονικό.
χτιστε σωστα την ταυτοτητα σας
1.Brand – Identity & Positioning
Κάθε Brand πρέπει να διαμορφώσει την ιδιαίτερη ταυτότητα (brand identity) που θα το διαφοροποιεί από τον υπόλοιπο ανταγωνισμό.
Η τοποθέτηση (positioning) ενός brand έγκειται στην τόνωση των ιδιαίτερων
χαρακτηριστικών του, τα οποία το κάνουν να ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές του και
να ελκύει το κοινό που τον ενδιαφέρει.
- Ποιο το όφελος του Branding;
- Σε ποιους στοχεύει;
- Γιατί στοχεύει στο συγκεκριμένο κοινό;
- Ποιος ο αντίπαλος του;
2.Brand Play Book
Μαζί θέτουμε ένα ολοκληρωμένο σύνολο οδηγιών για την σωστή αποτύπωση του Brand σας σε όλα τα μέσα τόσο οπτικά όσο και λεκτικά. Εδώ περιλαμβάνονται οι χρωματικές παλέτες, τα σχήματα, τα λεκτικά μηνύματα το λογότυπό και οι παραλλαγές του καθώς και οτιδήποτε άπτεται της φωτογραφικής, τυπογραφικής και εικονογραφικής έκφρασης.
3. Brand communication strategy
Θεσπίζουμε τις στρατηγικές για να διασφαλίσουμε την συνέπεια και συνοχή της φωνής του Brand (Brand Voice) σε όλα τα κανάλια, προσαρμόζοντας και εξατομικεύοντας τα μηνύματα ανάλογα με το κοινό στόχο. Εναρμονίζουμε τους στόχους της επικοινωνίας με τις αξίες που πρεσβεύεται για την επίτευξη του βέλτιστου αποτελέσματος.
Γιατί είναι σημαντικό
ένα Λογότυπο !
Τα λογότυπα βοηθούν στη δημιουργία μιας ταυτότητας επωνυμίας για μια εταιρεία ή επιχείρηση και αποτελούν το θεμέλιο της ταυτότητας της επωνυμία σας. Τραβάει την προσοχή και κάνει μια ισχυρή πρώτη εντύπωση. Το λογότυπο είναι η οπτική αναπαράσταση των χαρακτηριστικών που αντιπροσωπεύει η εταιρία σας και αποτελεί βασικό κομμάτι του Brand σας
Ένα λογότυπο πρέπει να είναι απλό, αξέχαστο, κατάλληλο και ευέλικτο, αλλά ταυτόχρονα να δημιουργεί την αίσθηση που θέλετε να συνδέσει το κοινό-στόχο σας με την επιχείρησή σας και σταδιακά να χτίσει την αφοσίωση των πελατών σας.
Χαρακτηριστικά ενός σωστού Λογοτύπου
Χαρακτηριστικό
Πρέπει να αντανακλά την επιχείρησή, τις αξίες, την φιλοσοφία και την αποστολή της εταιρείας σας. Κάθε εταιρεία / επιχείρηση είναι μοναδική οπότε απαιτείται ένα μοναδικό λογότυπο διακρίνοντας την από τον ανταγωνισμό
Απλό & Εύστοχο
Πρέπει να είναι απλό, αξιομνημόνευτο και να διευκολύνει την αναγνώριση του brand. Δηλαδή πρέπει να διαθέτει μία λιτότητα, να είναι ευκολομνημόνευτο και να ταυτίζει άμεσα την επιχείρηση σας με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της
Ευέλικτο
Είναι σημαντικό το λογότυπό σας να είναι λειτουργικό και να πληροί τις σχεδιαστικές προϋποθέσεις σε πολλές διαφορετικές εφαρμογές και να είναι προσαρμόσιμο σε διάφορα μέσα χωρίς πρόβλημα.
Σύγχρονο & Διαχρονικό
Ένα σωστό λογοτύπο πρέπει να απεικονίζει το παρόν αλλά ταυτόχρονα να «αντέχει» στον χρόνο. Η απλότητα στο σχεδιασμό σε συνδυασμό με την μετρημένη χρήση της εποχικότητας είναι το κλειδί
Κατάλληλο
Πρέπει να διαθέτει χαρακτηριστικά που αρμόζουν στο πελατολόγιο Πχ. η γραμματοσειρά, το χρώμα ενός λογοτύπου για ένα ξενοδοχείο δεν θα ταίριαζαν σε ένα κατάστημα παιδικών υποδημάτων
Συναισθηματικό
Πρέπει να προκαλεί στιγμιαία συναισθήματα στον θεατή. Διότι οι άνθρωποι πρώτα αγοράζουν κατευθυνόμενοι από το συναίσθημα και μετά δικαιολογούν την αγορά τους με τη λογική.
Τύποι Λογοτύπων
Wordmark
Αποτελούνται από γράμματα και λέξεις, οι οποίες απεικονίζουν το όνομα της εταιρείας π.χ. της Google
Lettermark
Η αλλιώς μονόγραμμα λογότυπα απαρτίζονται από ένα γράμμα ή το ακρωνύμιο π.χ της Nasa
Pictorial
Είναι λογότυπα τα οποία απεικονίζουν μία εικόνα ή ένα γραφικό βασισμένο στο logo π.χ. της Shell
Abstract
Είναι ένα αφαιρετικό λογότυπο που αντιπροσωπεύει τις αξίες της επιχείρησης π.χ. της Toyota
Mascot
Περιέχει έναν εικονογραφημένο χαρακτήρα που αντιπροσωπεύει την εταιρεία π.χ. Pringles
Combination Mark
Είναι ο συνδυασμός ενός συμβόλου ή ενός γράμματος με ένα λεκτικό σήμα π.χ.. της Adidas